יומן מסע
טלפון

בוסטון 04/07/10-25/07/10

נטלי מורד מספרת על הקבוצה והקניות

קודם כל הקבוצה מדהימה, יש אחלה ילדים בקבוצה שכייף להיות איתם.

הקניות בארה"ב מדהימות, יש מגוון חנויות שאין בישראל שכייף להכנס ולקנות בהם.

לורן הרוש מספרת על החבר'ה המגובשים

את העיר בוסטון אני אוהבת מאד מאד ! מהיום שהגענו לפה עשינו את הדברים הכי כייפיים שיש!

הלכנו לאוניברסיטת הרווארד והצטלמנו בהמון תמונות מדליקות,

בנוסף הלכנו ללונה פארק המדהים six glags  עם מתקנים ממש מפחידים ועשינו את כולם ולא עזבנו אחד את השני והיינו גם עם הבנים ועשינו מלא צחוקים.

את כל הדברים הכייפיים האלה קבלנו בזכות המדריכה המדהימה שלנו אילנה שהתעקשה מאד כדי להשיג את הפעילויות האלה שמאד רצינו לקבל!

בנוסף גם קבלנו זמן חופשי לעשות שופינג והיה ממש כייף, קנינו המון דברים וכל אחד עזר לשני עם הקניות ונהננו כ"כ יחד !

כמובן שהיו עוד הרבה הרבה דברים אבל צריך לקצר...מתגעגעים!

אלי בן ששון

קבוצת בוסטון מונה 9 חבר'ה מדהימים!

הזמן טס לנו כאן ואנחנו מה זה נהנים!

רצינו לשתף אתכם בחוויות שלנו, אולי תקבלו חשק וגם תבואו?

אנחנו "טועמים" את בוסטון , לאט לאט אבל בטוח,

עד כה ביקרנו בהארוורד יוניברסיטי , כיכר קופליי, ומסלול החירות .

ביקרנו גם במוזיאון נחמד שנקרא fine arts  ובמוזיאון המדע המדהים, אך גולת הכותרת היתה בפארק השעשועים six flags .

רוצים לשמוע על אילו מתקנים עלינו ובמה זכינו ?

תצטרכו להמתין לעדכון הבא...

אלדר פרי מספר על פארק השעשועים six flags

ביום ראשון נסענו לפארק השעשועים הכי טוב שיש six glags  - שזה מקום מדהים מדהים עם המון אטרקציות ומתקנים מעולים ומפחידים, רכבות הרים מטורפות!

נהננו מכל רגע ואנחנו מכירים חברים חדשים מכל העולם ואילנה המדריכה דואגת לנו כמו אמא.

גם הטיולים והסיורים שעשינו בבוסטון היו נחמדים וכייפיים..מומלץ לכולם!

דפנה קוביסי מספרת על מוזיאון המדע :

באחד הימים נסענו למוזיאון המדע שנחשב "הסלע האדום" של מוזאוני המדע בארה"ב.

למדנו דברים חדשים במחלקות שונות של המוזיאון ובאגפים שונים כגון : פיזיקה, מתמטיקה, כימיה, אסטרונומיה ועוד.

בתור תלמידה ריאלית ביותר , נהנתי מאד מהמוזיאון והמבחר העצום של המידע שהוא הכיל, ואת המופעים השונים הממחישים את נושא המידע.

נועה סקליר מספרת על החברות החדשות שהכירה מהקגבוצה הספרדית ועל משחקי הגיבוש

בסאמר סקול הכרתי הרבה חברות חדשות מספרד.

הן מאוד נחמדות וזה ממש מגניב לראות אותן מדברות או לעזור להן באנגלית.

הן גם ממש שונות מהישראליות וזה נחמד להכיר אנשים מתרבויות אחרות ולראות את ההבדלים בין התרבויות .

הן מכירות לי דברים חדשים ומספרות לי על ספרד אז בסך הכול זה ממש מגניב J

חוץ מזה אני ממש אוהבת את אילנה והיא ממש עזרה לי בכל מה שהייתה צריכה ואני שמחה שהיא כאן בשבילנו.

פליקס וקסמן ושי ניסים מספרים על הפרסים שזכו ב –""Six Flags ועל המתקנים שעליהם עלו

פליקס מספר  ""Six Flags  הדבר הכי מגניב שיש ! יש שמה הכול כל מתקן שאתם חולמים עליו יש שמה , המתקנים ממש מפחידים בחיים שלי לא עליתי על מתקנים כאלה אחרי שעליתי על כל

המתקנים ואכלנו והלכנו לתחנות לזכות בפרסים , אני זכיתי בגיטרה חשמלית אמיתית ובובות.

שי ניסים : ש בלילה בפארק הזה דברים ממש מגניבים.

ליאור כהן מספרת על הגיבוש הקבוצתי :

אני ממש שמחה שאני בסאמר סקול בהתחלה ממש פחדתי שאני לא אסתדר עם הילדים פה אבל כולם ממש נחמדים ופגשתי כמה בנות שאני בטוח שאשמור איתם על קשר , אפשר לפגוש פה אנשים ממקומות שונים בארץ ולהכיר חברים מכל הארץ והעולם , כולם פה ממש נחמדים וכל ערב אנחנו יושבים עם הספרדים עד ממש מאוחר ויש פה צחוקים וממש כיף פה.

בחדר האוכל כל הבנות ביחד ויש צחוקים כולן ישנות ביחד בלובי ולא בא לנו שזה יגמר !

אילנה המדריכה ממש עוזרת לנו לגיבוש הקבוצה ודואגת שאף אחד לא יישאר לבד.

יעל שילר מספרת על החוויות ועל המדריכה אילנה

בוסטון זאת עיר מדהימה ! אני כל כך שמחה שנרשמתי לסאמר סקול ! יש פה המון חברה טובים מספרד, תורכיה, ברזיל ועוד. כל יום אנחנו הולכים למקום אחר ועושים מלא כיף!

כל ערב אנחנו נפגשים בלובי עם כל החברים ועושים צחוקים מ-ט-ו-ר-פ-י-ם !!

החלק החשוב :אילנה ! פשוט מדריכה מדהימה! קולית, מצחיקה, נחמדה ועוזרת המון מתי שאני צריכה ואיפה שאני צריכה ! אני מאושרת שהיא המדריכה שלי! .

יומן מסע2

סיכום יומן מסע בוסטון

אילנה מספרת על הקבוצה המדהימה, קבוצת "בוסטון".

הנה חלפו עברו להם ביעף 3 שבועות מ-ד-ה-י-מ-י-ם!

המחשבה על סוף הסאמר סקול סוחטת לא מעט דמעות...

איזו חוויה מדהימה הייתה לנו!

הסאמר סקול בבוסטון- היה מ-ה-מ-ם!

לורן הרוש רוצה לספר על ה- Galeria Mall ועל ה-Shopping:

הגלריה הייתה מדהימה, אין דברים כאלו. קנינו המון המון דברים אף על פי שהיה לנו זמן כה קצר!

החלק של השופינג היה החלק האהוב עליי ביותר!

קניתי המון מתנות, בגדים למשפחה לעצמי ולחברים!

כולנו הלכנו יחד לכל החנויות וזה היה שיתוף פעולה מוצלח ביותר!

את החוויה של השופינג ארגנה לנו המדריכה המדהימה שלנו אילנה שכל כך התאמצה לארגן לנו ללכת שוב ושוב לגלריה כשהיינו צריכים!

היא עשתה את כל המאמצים וקיבלנו את מבוקשנו!

בקיצור- היה מאוד מאוד כיף בחלק של השופינג בחיים לא חשבתי שאספיק ליהנות הרבה במעט זמן!

נטלי מורד רוצה לספר על החברים החתיכים שהכירה בסאמר סקול, שהגיעו לכאן מספרד:

קודם כל הקבוצה הייתה מדהימה מצומצמת אבל מדהימה, הכי הרבה התחברנו לספרדים וכולנו כל-כך מקווים לראות אותם שוב, לי אישית היה חבר מספרד.

המדריכה- המדריכה אילנה סידרה לנו כל כך הרבה טיולים ששאר הקבוצות לא יכלו לעבוד בזה וכל כך הרבה שופינג!

אני כבר מתחננת על הסאמר סקול הבא, כל סאמר סקול זאת חוויה בפני עצמה!

נועה סקליר רוצה לספר על הרכישות שלה בחנות האקססוריז קלייר" ועל החברות החדשות שהכירה בזכות הסאמר סקול:

בסאמר סקול נהניתי מאוד! הכרתי חברה חדשה ממקסיקו והפכנו לשותפות בחדר. היה ממש מגניב להכיר תרבות אחרת ולמדתי הרבה דברים על מקסיקו : )

חוץ מזה, מצאתי חנות אקססוריז חדשה ובזבזתי כמעט את כל הכסף שלי שם! הדברים בחו"ל כל כך מגניבים!

יעל שילר לא רוצה שהסאמר סקול יסתיים כי היה לה כל כך כיף:

עשינו דברים כל כך מדהימים וגם כל כך עצוב לעזוב פה את כל האנשים שהכרנו מהארצות האחרות.

נסענו לסיקס פלגס שהיה פשוט להיט!

בילינו בקניון הרבה זמן וקנינו מלא בגדים חדשים!!

טיילנו ברחובות בוסטון ושרפנו המון קלוריות = )

נסענו לניו יורק וראינו את הטיים סקוור המדהים עם כל האורות והחנויות ובקיצור, היה מדהים!

חוויה של פעם בחיים!

וכמובן שהטיול הזה היה נראה אחרת אם אילנה המדריכה שלנו לא הייתה!

תמיד עוזרת, תומכת, משקיעה והכל רק בשביל שיהיה לנו כיף!

ליאור כהן רוצה לספר על הקבוצה המדהימה שלנו ועל הכיף הגדול בטיולים ובקניות Newbury וב- Quincy Market:

ממש כיף כאן ומאוד עצוב לי לעזוב את בוסטון  ואת כל החברים.

בגלל שהקבוצה שלנו מאוד מגובשת ואנחנו הרבה ביחד. זה יהיה מאוד עצוב לחזור לארץ ולא לראות אותם כמו בכל בוקר. הבנות מישראל מאוד חמודות וכל בוקר אנחנו מתארגנות ביחד, כולן ישנות ביחד וממש כייף פה!

שלושת השבועות האחרונים היו הכי כיפים שיש והם עברו לי בשנייה!

זאת הייתה החוויה הכי טובה שלי!

מקווה להישאר בקשר עם כולם ועם כל הספרדים!

יש אנשים מישראל וספרד שממש התחברתי אליהם ולכן עצוב לי מאוד לעזוב במיוחד את הספרדים כי לא בטוח שאראה אותם שוב. אבל אני בטוחה שנשמור על קשר במסן ובפייסבוק.

ליאור כהן רוצה לספר על הסאמר סקול המדהים ועל הסרט החדש שצפינו בו Inspection עם לאונרדו דה- קפריו ועל הסיור ב-Duck Tour:

נהניתי מכל רגע 3 השבועות עברו כמו שבוע. נהניתי מכל אטרקציה שהייתה, היינו באוטובוס הסירה ונהגתי במים מעט אך הייתי צריך לחבוש כובע ליצן לפי דרישתו של הנהג. נהניתי להכיר המון חברים חדשים, ואילנה דאגה לכולם כמו אמא וידעה לעזור בכל בעיה.

דפנה קוביסי רוצה לספר על הביקור שלנו באוניברסיטת MIT:

בחמישי האחרון ביקרנו במוזיאון של אחת האוניברסיטאות לטכנולוגיה אמריקאית.

במוזיאון ראינו את התפתחות הרובוטים לאורך השנים, וגם את העתיד.

במוזיאון ראינו את ההולוגרמות הייחודיות, המכונות שהומצאו לאורך השנים ותורת הטכנולוגיה.

היה מעניין ביותר, הביקור במוזיאון שמהווה את ההתפתחות הכללית בעולם גם רמז לנו על העתיד ועל המצפה לכולנו בהמשך המאה ה-21.

פליקס וקסמן ושי ניסים רוצים לספר על הביקור ב-Times Square  בניו יורק ועל השייט לפסל החירות:

הייתה לנו אחלה קבוצה ומדריכה והיה הרבה קניות וטיולים מעניינים מאוד. בוסטון מאוד יפה ואני ממליץ לכל אחד ללכת לסאמר סקול בשנה הבאה.

היה כל כך כיף שאי אפשר לתאר את מה שעבר. הקבוצה מדהימה והמדריכה הכי טובה שיכולנו לקבל, לדוגמא אתמול נרדמתי לפני הצילום והטיול ואז אילנה צלצלה כמה פעמים לפלאפון שלי עד שאני התעוררתי ובלעדיה לא הייתי מסתדר.