חוברת
יומן מסע
טלפון

אקסטרים האי 24/7-7/8

עמית-לי רף: ״היה ממש כיף, נסיעה ארוכה לאי, טיסה כיפית בטירוף, התגעגענו קצת אבל הכל היה טוב אח"כ. קמנו בשש בבוקר

ועשינו השכמה לבנים בשש ורבע, היינו ארוחת בוקר ואז לצ׳אפל (מקום כינוס) ואז לשיעור, המבחנים היו קלים יחסית ועכשיו אנחנו

בפעילויות בחוץ, האומגה כיפית מאד, והמשחקים בכיתה היו כיפים לגמרי. נשיקות לכולם״

אופיר גור אריה: ״קמנו, התארגנו, שתינו ואכלנו. האוכל היה טעים, אכלנו צנים עם ריבה, חלק אכלו קורנפלקס, אחכ הלכנו לשיעור.

השיעור היה פאנן ומעניין. הקבוצה שלי אחרי ארוחת בוקר הלכה לים, היה כיף. שיחקנו סמאטש וניסינו להקפיץ אבנים. ארוחת צהריים

אכלנו צ׳יפס והמבורגר, אני אכלתי רק צ׳יפס ואז הלכנו לפעילויות ועשיתי אומגה. היה כיייייף. ארוחת ערב הייתה טורטייה ותפ״א,

גם בשר למי שלא צמחוני ועכשיו חזרתי מעוד משחק סמאטש. הכרנו איטלקיות ושרנו איתן אולה קומוסטס. ד״ש וביי.״

"אלון שלמה: היינו בלימודים, אחרי זה עלינו על אוטובוס של שתי קומות והיינו בקומה למעלה, ראינו את כל הנוף, הנוף היה יפה וירוק

כשהגענו לטירה הסתובבנו בה, אח"כ אני ואוהד הלכנו לדשא ואז כולם הצטרפו אלינו, ואז ראינו שיש כזו גבעה והתגלגלנו בה.

נהנינו וד״ש לכולם!״

"ניס פשניצה: ״ קמנו, התארגנו ורצנו לחדר אוכל, האוכל היה טעים, היו לביבות תפוחי אדמה ואחר כך היינו בשיעורים, היה מעניין,

למדנו עזרה ראשונה. אכלנו אחכ ארוחת צהריים ומשם הלכנו לפעילויות. עשינו לייזר טאג ושמיכה מתנפחת ואז מגלשות סבון, לא רציתי להירטב

אז לא השתתפתי אבל צילמתי סרטונים לשאר הילדים. נכנסו היום לחדרים חדשים והשינוי שימח בעיקר את הבנים.

הטיול מעניין לי ושבת שלום לכולם!״

ציטוט יומי: יונתן דבורקין: ״קמנו לארוחת בוקר ומשם עלינו לאוטובוס לטיול באי ושופינג. הגענו לשוק יפה עם מתקנים ושם אכלנו

אחלה בורגר בדוכן מהיר. משם המשכנו לחוף ים, היה יפה, בלי גלים. הנוף עם הצוקים, המגדל והים היו יפים. שני בנים נכנסו להרגיש

את המים. היו הרבה מדרגות חזרה למעלה מהחוף וכשסיימנו אותם קנינו שתיה מתוקה ורעננה ועלינו לאוטובוס. משם הגענו לניו פורט

ושם היה זמן חופשי לקניות. טיילנו בין הרחובות והבתים היפים. טיילנו כל הקבוצה ביחד ועברנו מחנות לחנות. מצאנו סטארבקס, לי הקפה

היה חזק מדי אז שפכתי מלא סוכר. אחכ היינו בחנות ספורט ענקית שיש בה הכל וקניתי מחבט וכדור בייסבול. כולם נהנו וקנו מלא. חזרנו לבית ספר,

אכלנו ומיד רצנו לשחק פורסקוור. היה פצצה של יום. ד״ש להורים!״

יונתן דבורקין: ״שכחתי לציין שגם ביקרנו במפעל זכוכית ומפעל סוכריות. היה מעניין מאד!״

אור שקד רובין : ״ התעוררנו מוקדם בבוקר עם השעון מעורר של ניקיטה אבל לא ממש הצלחנו לקום מהמיטה. אחרי כמה דקות, תהילה

המדריכה העירה אותנו וזזנו לאוטובוס לט׳ורפ פארק. פארק אקסטרימי של רכבות הרים ומתקנים מפחידים. היה כיף מאד למרות הנסיעה

הארוכה ברמות. עשינו רכבת הרים גבוהה שמתהפכת ברמות היסטריות. פגשנו ילדה אנגליה בשם שרה, היא הצטרפה אלינו לטיול בפארק

והדריכה אותנו לכל המתקנים הטובים. התורים היו ארוכים אבל זה היה שווה את זה. אכלנו אוכל טוב ב- KFC וחזרנו מרוצים ומותשים

נשיקות לכולם בישראל!״

זכינו !!!

תפסנו פוקימון !

"ניקיטה קובלצ׳וק: היום בבוקר קמנו והקבוצה שלי הלכה לפעילות שנקראת 3G swing. רותמים אותך לנדנדה ואז כל הילדים מעלים אותך לגובה שאתה בוחר ואז המדריכים צועקים 123 swing ואז מי שעל הנדנדה משחרר את החבל ומתנדנדים מגובה רב. אחכ היה לנו פעילות של פצרון בעיות ומאחה״צ התחיל הגשם ולא הפסיק הגשם אז לקחנו אותנו לראות סרטים. היה יום כיף".

אוהד יהל: ״היום התחלנו את היום בלימודים, למדנו על past simple, אחרי זה שיחקנו בייסבול ורכבתי על מיני טרקטורון, היה קשה אבל כיף. משם הלכנו לניווטים, ניקיטה גילה לנו את התשובות אז היה קל אז גם הסתובבנו לחנות לקנות שתיה וממתקים. הקבוצה השנייה שלנו עשתה החלקה בחבל וניקיטה ויונתן הלכו לטיול רגלי עם תהילה המדריכה להשקיף מגבוה על הנוף. אכלנו היום המבורגרים בלחמנייה וצ׳יפס ובערב אורז, תפ,א ועוף. עכשיו משחקים בחוץ ותכף זזים לעוד פעילות אחרונה להיום. מחר אנחנו בלונדון והחברה׳ מתרגשים. אצלנו מטפטף ונעים, בהצלחה לכולם עם אוגוסט בארץ!״