יומן מסע
טלפון
חוברת

כדורגל ארסנל 3/7-17/7

יום ראשון 3/7 - ממריאים!!
סאמר סקול כדורגל!! איזה התרגשות!! חלום שהתגשם!
לאחר טיסה נעימה ללונדון....אנגליה...הגענו !! איזה כייף!!
יום ראשון..טיסה והתמקמות במחנה הכדורגל

יום שני 4/7
אחרי ארוחת בוקר מוקדמת אך מגוונת, הכרנו את המאמנים והתחלנו את האימונים!  המאמנים, גם מקצועיים וגם נחמדים!
אחרי ארוחת הצהריים נבחנו במבחן הרמה באנגלית, מחר בבוקר נגלה איך התחלקו הכיתות. גם הלימודים בנושא של כדורגל.
כבר מחר ב2 נתכנס כל אחד בכיתתו ונקבל חוברות לימוד אנגלית - שכולה בנושא כדורגל וארסנל. לאחר המבחן הכרנו את המנהל של התכנית, עשינו סיור קצר בקמפוס והגענו מרעבים לארוחת ערב. בערב היה לנו אימון נוסף, התחלקנו כל החניכים של ארסנל ל6 קבוצות והיה טורניר.
סיכומנו עם מעט פעילות חברתית, ועכשיו יש שעת התארגנות של מקלחות והולכים לישון.
מחר יום חדש!

יום שלישי 5/7

יום מרתק שכולו כדורגל!!!
אוכלים , שותים ונושמים כדורגל!!! איזה כיייף!!
וגם קצת לומדים אנגלית....גם בנושא הכדורגל!!!

יום רביעי 6/7

קמנו לשגרת אימון, צהריים לימודים, ובערב אימון ערב וצפייה במשחק מותח של היורו ליג !!
האוכל דווקא מגוון ולא כזה רע כפי שפוחדים מהאוכל באנגליה...:)

האימונים מאתגרים ומקצועיים, והכי חשוב מתאמנים ולומדים, והכל באנגלית!!

מקווים שאתם נהנים מהתמונות של הבנים !

יום חמישי 7/7

קמנו ליום מרגש...חוץ מהאימון הערב יש טיול לעיירה גלוסטר! שם צולמו הסרטים של הארי פוטר!!
התמונות מקתדרלת גלוסטר..מדהימה ומרגשת, ממש כמו בסרטים!
אכלנו בחוץ ארוחת צהריים מפנקת...והערב יש סמינר כדורגל - שיעור תיאורטי עם המאמנים, ובערב משחק יורו מותח!

איזה כייף לנו..מי שלא בא מפסיד! :)

יום שישי 8/7

ואוו כמעט שבוע עבר! הזמן עובר מהר שכל כך נהנים..! היום יום שישי, ולמרות שאנחנו באנגליה אנחנו מריחים את השבת

לאחר ארוחת בוקר ואימון כדורגל , החלטנו לעשות קידוש שבת כל הקבוצה, פייר, התרגשנו.

לאחר מכן אירגנו לנו מסיבת דיסקו שבה רקדנו והשתוללנו !! כמה כייף!!

יום שבת 9/7

היום יום מיוחד ..יום טיול ! מבקרים באצטדיון ארסנל האגדי!!! כמה אנחנו מתרגשים!!!

חיכינו לרגע הזה הרבה זמן...סיירנו באצטדיון, בקרנו בחדרי ההלבשה של השחקנים, ראינו וחווינו חווית כדורגל במיטבו !!

יום ראשון 10/7

יום טיול ארוךוגדוש, והפעם  הגיע הזמן לבקר בעיר הגדולה!  לונדון הגענו !!!

בקרנו בביג בן, השעון המפורסם של לונדון, ארמון המלכה ראינו את החיילים מתחלפים, ואף השקפנו על בניין הפרלמנט האנגלי!

עיר מדהימה!!!!!!!!

היינו גם בלונה פארק ענקי שנקרא "אולטנס טאורס", עם רכבות הרים מפחידות, ושאר שעשועים!! :)

יום שני 11/7

היום בערב יש לנו מסיבת דיסקו !!
לאחר ארוחת הבוקר, הלכנו לשיעורי אנגלית בכיתות ולמדנו על מושגים בעולם הכדורגל אבל באנגלית!!
לאחר מכן היה לנואימון מעולה עם אחד המאמנים הרשיים של קבוצת ארסנל האגדית! היה מדהים!!
אחרי האימון ה"קורע" (האימונים פה ברמה מאד מאד גבוהה) השתחררנו לחדרים והתארגנו למסיבת דיסקו
נפגשנו כל קבוצות הכדורגל מכל המדינות למסיבת דיסק ,היה ממש כייף! :)

יום שלישי 12/7

היום יש לנו יום מיוחד, סדנת תיפוף! כייף קצת לשבור את שגרת הכדורגל עם שיעור תיפוף מיוחד!
כמובן לא פספסנו לימודי אנגלית ואימוני כדורגל לפי תוכנית הלימודים והאימונים...
התכנסנו לאחר האימון לסדנת תיפוף , שכולם יושבים במעגל תיפוף עם תופי טם-טם
אפריקאיים גדולים ומגניבים ולימדו אותנו כיצד לתופף בקצב... :)

יום רביעי 13/7

לאחר ארוחת הבוקר (היום פינקו אותנו במיוחד ) ירדנו להסתובב במרכז העיר..
קצת להתאוורר ואפילו הספקנו קצת לקניות.. אכלנו צהריים בעיר, אייס קפה וברגר קינג (יאמי )
עכשיו משחק כדורגל... ובערב פעילות חברתית מגבשת עם שאר הקבוצות !!

יום חמישי 14/7

קמנו היום ליום "שגרתי" אחרון של הסאמר סקול...
מחר אימון אחרון וחלוקת תעודות, וזהו...אוטוטו נגמר :(
לאחר ארוחת הבוקר למדנו אנגלית בכיתות, יום לימודים אחרון וכולם מתרגשים מאד...:)

יום שישי 15/7

היום יום מרגש במיוחד, יום טקס הסיום של הסאמר סקול כדורגל ארסנל!
מקבלים תעודות ואימון אחרון עם המאמנים. כולנו מתרגשים ואפילו קצת עצובים.
היה כייף ומדהים להתאמן, להכיר וגם אפילו ללמוד
נתגעגע למאמנים וואפילו קצת למורים....:)
בערב לאחר חלוקת התעודות חגגנו במסיבת ריקודים סוערת אל תוך הלילה עם החברים מכל הקבוצות.

יום שבת 16/7

יום טיול לעיר הציורית המדהימה אוקספורד!
טיילנו בשמש הנעימה בעיר המקסימה, ראינו את המבנים המיוחדים , למדנו קצת עליה
ובעיקר נהננו מהחופש!! לילה אחרון באנגליה...

יום ראשון 17/7

זהו..היום האחרון של הסאמר סקול!
חוזרים הביתה, שמחים על החוויה המדהימה
שיחקנו כדורגל, התאמנו, טיילנו וצחקנו, נהננו ,הכרנו חברים מכל העולם ואפילו גם למדנו..
היה מדהים!!! נפגש בארץ!! :)